Verzenden & retouren

De verzend- en handelingskosten verschillen per land. Voor kleine verzendingen in Nederland en Belgie brengen wij in principe € 14,95 in rekening. Bij bestellingen groter dan Euro 350,00 worden GEEN verzend- en handelingskosten in rekening gebracht.

Wij bezorgen alle artikelen van uw bestelling, indien mogelijk, in één pakket. Onze artikelen hebben echter variabele levertijden. De beschikbare artikelen verzenden we per direct. Het kan dan ook dat u niet alle artikelen van uw bestelling in één pakket toegezonden krijgt. In dat geval berekenen we u slechts éénmaal de kosten voor verpakking en verzending.

Op werkdagen zijn wij bereikbaar op het volgende telefoonnummer;  06-14460525. Uiteraard kunt u uw vraag ook altijd kwijt bij onze klantenservice, te bereiken op e-mail adres: info@gdgdesign.nl.

Hoe en wanneer ontvang ik mijn bestelling

Nadat u uw bestelling heeft doorgegeven, ontvangt u via de mail de factuur. Wanneer de factuur is voldaan, worden de goederen welke u heeft besteld op het door u aangegeven adres in binnen – en buitenland geleverd. Goederen worden geleverd conform de wettelijke in Nederland geldende bepalingen aangaande verkoop op afstand.

In het algemeen ontvangt u de bestelling binnen 10 werkdagen, uitzondering hierop zijn de producten die een bewerking nodig hebben als personalisatie of naam- en nummer bedrukking. In dat geval dient u rekening te houden met een levertijd van 15 werkdagen. Mocht het product tijdelijk uitverkocht of niet te leveren zijn dan ontvangt u hiervan via de e-mail of telefonisch bericht.

Service en garantie

GDG garandeert dat elk door haar geleverd artikel voldoet aan de normale eisen van deugdelijkheid en bruikbaarheid. Goederen kunnen alleen geretourneerd worden als er sprake is van transportschade. Alleen in dit geval gaan wij over tot ruiling van de goederen. In alle overige gevallen kunnen goederen niet geretourneerd worden.

Er kan geen sprake zijn van garantie indien de slijtage als normaal kan worden beschouwd en verder in de volgende gevallen:

  • Indien er veranderingen in of aan het product zijn aangebracht, waaronder begrepen reparaties die niet met toestemming van GDG of de fabrikant zijn verricht.
  • Indien de originele pakbon niet kan worden overlegd, is gewijzigd of onleesbaar gemaakt.
  • Indien gebreken die het gevolg zijn van niet met de bestemming corresponderend of onoordeelkundig gebruik.
  • Indien beschadiging is ontstaan door opzet, grove onachtzaamheid of nalatig onderhoud.

Heeft u klachten over een product neemt dan contact op onze klantenservice, te bereiken op het volgende e-mail adres: info@gdgdesign.nl.

Hoe kan ik bestellingen of producten retour sturen?

Ruilen kan alleen als er sprake is van transportschade. Uiteraard kunnen goederen niet geretourneerd worden indien er sprake is van gepersonaliseerde producten. Nu kan het zijn dat de bedrukking en/of personalisatie onjuist is. Is dat het geval stuur dan een e-mail naar info@gdgdesign.nl. Bij ruiling geldt: het artikel weer inpakken in originele verpakking voorzien van de afleverbon of een kopie daarvan. Schrijf op de afleverbon welk artikel u wenst te ontvangen en verstuur het pakket naar onderstaand retouradres.